علت لرزش پمپ کارواش

بررسی علت لرزش پمپ کارواش، عنوان مقاله ای است که قصد داریم در این باره با شما عزیزان صحبت کنیم. سه دلیل وجود دارد که یک پمپ سرگردان ممکن است بیش از حد دچار لرزش شود.

بررسی علت های لرزش پمپ کارواش

پمپ ممکن است به دلیل نشتی در شیلنگ، هوا داخل آن داشته باشد یا مخزن آن کم یا خشک شود. پمپ به طور کلی اگر اجازه انجام این کار را داشته باشد، خودش از این کار مراقبت می کند. به سادگی فشار شیر تخلیه را به سمت پایین بچرخانید (پیچ تنظیم را به سمت بیرون/ خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید) و اجازه دهید پمپ حجم بالایی از آب را با فشار کم حرکت دهد. این اغلب حباب ها را از بین می برد. اگر این کار جواب نداد، شیر تخلیه را باز بگذارید و به داخل تونل بروید و نازل ها را بردارید یا یک خط را جدا کنید تا دوباره پمپ بتواند حجم بالایی از آب را با فشار کم پمپ کند. مطمئن شوید که علت/منبع هوا را پیدا کرده اید. اگر نشتی در شیلنگ ورودی وجود دارد، باید رفع شود. نکته دیگری که باید بررسی شود این است که مطمئن شوید که منبع آب و شیر شناور می تواند مخزن را به اندازه کافی پر کند تا سطح آب مخزن خیلی کم نشود به طوری که حباب ها در آب باقی بمانند که به خط مکش به پمپ کشیده می شود. . این می تواند در روزهای شلوغ اتفاق بیفتد اگر فشار آب خیلی کم باشد یا شیر شناور به سمت بالا کار کند. ترازو خط می تواند دریچه های شناور را ببندد.

یکی دیگر از دلایل لرزش های بد پمپ کارواش، پارگی دیافراگم یا شکستگی یا آلودگی دریچه آن است. هنگامی که دیافراگم می شکند، پمپ در ایجاد فشار دچار مشکل می شود و اگر روغن پمپ را زیر درپوش قرمز بالای بدنه پمپ چک کنید، روغن تمیز نخواهد بود، بلکه یک امولسیون آب-روغن خواهد بود. و ممکن است یک رنگ سبز بیمار و کدر باشد. اگر سوپاپ ها آسیب دیده اند، کیت تعمیر دیافراگم یا کیت تعمیر کامل را نصب کنید و روغن را تعویض کنید. اگر کثیفی، مانند یک قطعه ترازو یا یک ذره سنگی کوچک، وارد دریچه ای بین صفحه شیر و نشیمنگاه شده باشد، دریچه نمی تواند بسته شود و سلول نمی تواند فشار ایجاد کند. هیچ راهی برای تشخیص مثبت این موضوع وجود ندارد. این بیشتر فرآیندی برای از بین بردن سایر علل بالقوه است. اگر مشکل از پمپ جدا شده باشد، هوا به عنوان علت برطرف شده باشد، و نشانه ای از شکستگی دیافراگم در روغن وجود نداشته باشد، احتمالاً مشکل از سوپاپ است و پمپ باید باز شود و بررسی شود.

ما علت سوم را فقط یک بار در یک پایه پمپ فشار قوی کاملاً جدید دیده ایم. ما به مدت چهار هفته با این موضوع برخورد کردیم و همه چیز از جمله تعویض پمپ Wanner را امتحان کردیم و هیچ چیز مشکل را کاهش نداد. ما هر چیز دیگری را به جز شیر تخلیه کننده آزمایش کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید شیر باشد. وقتی شیر تعویض شد، مشکل برطرف شد. شیر مشکل به Wanner برگردانده شد و تنها چیزی که آنها پیدا کردند مقداری گریس اضافی در شیر بود. آنها آن را تمیز کردند و ما دوباره آن را به خدمت گرفتیم.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی علت لرزش پمپ کارواش پرداختیم و مواردی را خدمت شما بیان کردیم. اگر سوالی دارید، در بخش نظرات این مقاله ما را از آن آگاه سازید.

منبع: Troubleshooting: Excessive High Pressure Water Pump Vibration

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×