خرید بهترین اسپری موتور شوی

خرید بهترین اسپری موتور شوی

بهترین اسپری موتور شوی (Engine Spray Cleaner) و انتخاب صحیح آن، می تواند کارایی موتور خودرو و طول عمر آن را بهبود ببخشد. بسیاری از افراد به شستشوی فضای داخلی و بیرونی خودروشان توجه می کنند، ولی شستشوی موتور و اجزای آن که مهم ترین بخش اتومبیل است را نادیده می گیرند. به شما توصیه می کنیم که موتور اتومبیل خود را هر چند وقت یکبار نظافت کنید تا در آینده دچار مشکلات متعدد نشوید. تمیز کردن موتور خودرو، به محصولی به نام موتور شوی یا اسپری موتور شوی نیاز دارد که به راحتی می توانید با تهیه آن، فرآیند نظافت موتور را بدون کوچکترین مشکلی انجام دهید. قیمت اسپری موتور شوی از 100,000 تومان شروع می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی مواد شوینده نانو کلیک کنید.

برخی مشخصات بهترین اسپری موتور شوی چیست

اسپری های مخصوص شستشوی موتور خودرو می توانند به طور کاملاً حرفه ای به منظور حذف گریس، چربی، گرد و غبار و روغن از موتور خودروها به کار روند. همچنین بسیار از سازندگان، اسپری هایی تولید می کنند که علاوه به چربی گیری روغن موتور، باعث درخشندگی محفظه موتور و اجزای آن می گردد که این مورد بسیار بسیار مهم و حائز اهمیت است. یکی از نکات مهم در زمان خرید انواع Spray Engine Cleaner این است که به هیچ عنوان نباید از مواد مضر، خطرناک و شیمیایی در ساخت آن ها استفاده گردد. پس خیلی بایستی در انخاب و خرید این نوع از شوینده دقت لازم را به عمل آورید.

شرکت فیدار کلین، به عنوان مشاور متخصص شما، کلیه راهنمایی ها و اطلاعات لازم را در هنگام خرید بهترین اسپری موتورشوی به شما عزیزان ارائه می دهد.

اگر محفظه موتور شما بخشی از برنامه معمولی نظافت خودرو شماست، تمیز کننده های موتور، محصولات کاملاً فوق حرفه ای هستند که کلیه  آلودگی ها، لکه ها و کثیفی ها را که در هنگام رانندگی معمولی روی موتور جمع می شود را تحریک بدون هیچ مشکلی از بین می برند. استفاده از پاک کننده های موتور معمولاً شامل اسپری کردن آن بر روی ناحیه کثیف موتور و استفاده از یک دستمال میکروفایبر برای حذف آلودگی های سرسخت است. وظیفه تحریک و شل کردن کثیفی ها بر عهده اسپری موتور شوی است.

بهترین اسپری موتور شوی قادر است سخت ترین ناحیه ها که دسترسی به آن ها سخت و مشکل است و حتی با چشم دیده نمی شوند را به صورت کاملاً حرفه ای از بین ببرد. بسیاری از شرکت ها و سازندگان مواد شوینده نانو توصیه می کنند که از پاک کننده ها یا شوینده ها فقط در موتورهای خنک و دور از نور مستقیم خورشید استفاده کنید. استفاده از آن بر روی موتور داغ می تواند باعث خشک شدن بیش از حد و  همچنین باعث ایجاد لکه ها بر روی پلاستیک سیاه گردد.

چربی‌زدای موتور عموماً حاوی متریال یا فرمولاسیونی هستند که انواع لکه‌های روغنی را از بین می‌برند. یعنی می توانند با استفاده از فرمولاسیون منحصر به فرد خود، تمامی چربی های جمع شده بر روی محفظه موتور و اجزای الکتروینکی آن را بدون آسیب زدن، شل کنند. بعضی از تولید کنندگان مواد شوینده نانو از Citrus Oils استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از حلال ها و سایر مواد شیمیایی برای حذف کامل چربی ها و کثیفی ها استفاده می کنند. در برخی موارد، آلودگی به اندازه کافی سبک است که فقط یک اسپری جامد با یک محصول چربی زدایی خوب، کلیه آلودگی ها را از بین می برد. اگر آلودگی های جمع شده بسیار وحشتناک بود، بایستی پس از پاشش اسپری بر روی محل آلودگی، آن را با دستکال میکروفایببر یا برس مخصوص کارواش از بین ببرید.

مشاوره رایگان خرید بهترین اسپری موتور شوی

شما عزیزان می توانید نیاز خود بر تهیه و استعلام قیمت بهترین اسپری موتور شوی را از طریق شماره های 02166565907 و 09216376463 با کارشناسان فیدار کلین، در میان بگذارید.

لینک های مفید:

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×