چرا کارواش بخار؟

بسیاری از صاحبان کارواش و متخصصان دیتیلینگ خودرو به دنبال روش ها و تکنیک هایی هستند که خودروهای مشتریان خود را (چه روشویی و چه توشویی) به بهترین شکل ممکن و به صورت خارق العاده ای نظافت کنند. خوب به نظر شما چه تکنیک هایی می تواند جوابگو باشد؟ جواب این سوال را در ادامه خواهیم گفت.

امروزه استفاده از روش های شستشو با بخار، بهترین روش برای نظافت خودروها و ماشین آلات است و روز به روز بر تعداد افزادی که از این روش استفاده می کنند زیاد می شود. این روش در قالب محصولاتی نظیر دستگاه های کارواش بخار و نانو بخار و دستگاه های بخارشوی صنعتی خلاصه می شود.

اما چرا کارواش بخار؟

چون این دستگاه ها قدرت فوق العاده ای در نظافت دارند و از سایر روش های سنتی و قدیمی نظافت و شستشو کاملا متفاوت هستند. در ادامه که با مزایای استفاده از دستگاه های کارواش بخار آشنا بشوید، متوجه خواهید شد که چرا استفاده متد نظافت با بخار بهترین است.

این مطلب را از دست ندهید: کارواش بخار چیست

شما عزیزان همچنین می توانید با مشاهده ویدیو زیر به قدرت فوق العاده دستگاه های کارواش بخار پی بببرید. در این ویدیو یکی از مشتریان از دستگاه برای انجام فرایند موتورشویی خودروها استفاده کرده است.

مزایای استفاده از دستگاه های کارواش بخار

  • صرفه جویی فوق العاده در مصرف آب و انرژی
  • عدم نیاز به مواد شوینده مضر و خطرناک
  • عدم نیاز به تجهیزات خاص و بزرگ
  • شستشوی بخش های مختلف خودرو بدون هیچ گونه محدودیتی (صفرشویی داخل خودرو، روشویی و موتورشویی)
  • ضدعفونی و استریل کردن کامل سطوح
  • پاک کردن و حذف انواع آلودگی ها و لکه های سخت و چسبنده با استفاده از بخار با فشار و درجه حرارت بالا
  • عدم آسیب به بدنه، داخل و بخش های الکترونیکی موتور خودرو
  • کیفیت فوق العاده شستشو
  • سهولت در استفاده
  • کاهش فوق العاده چشمگیر میزان تولید پساب و فاصلاب
  • سازگار با محیط زیست
  • و بسیاری موارد دیگر

با وجود مزیت های ذکر شده در بالا، چرا بسیاری از افزاد از روش های نظافت با بخار استفاده نمی کنند؟

این برای هم صاحبان کارواش و هم صاحبان اتومبیل قابل درک است. به خصوص برای دارندگان اتومبیل که می خواهند مطمئن شوند که استفاده از فناوری بخار آسیبی به بخش های مختلف خودرو وارد نمی کند. ترسی که بسیاری از صاحبان کارواش و متخصصان دیتیلینگ دارند این است که شاید نتوانند به درستی از این روش شستشو استفاده کنند و کار را به درستی انجام دهند. اما نگران نباشید!. ما به شما تمامی مراحل راه اندازی و استفاده از دستگاه را به شما آموزش خواهیم داد تا این نگرانی و ترس در شما از بین برود. امروزه به لطف استفاده از فناوری های روز دنیا به خصوص فناوری نانو، به جرأت می توانیم بگوییم استفاده از متد بخار، هیچگونه آسیبی به خودرو وارد نمی کند. پس خیالتان راحت باشد.

اما ممکن است سوالی برای شما پیش بیاد. کارواش نانو بخار چه دستگاهی است؟

کارواش نانو بخار

دستگاه کارواش نانو بخار، همان طور که نامش پیداست، وسیله ای است برای شستشو و نطافت که از فناوری نانو در کنار بخار آب استفاده می کند. این دستگاه به گونه ای ساخته شده است که خروجی آن شامل بخار آب و ذرات ریز نانو مخصوصی می باشد که خاصیت شویندگی دارند. به این ترتیب با ترکیب بخار آب و ذرات شوینده نانو نظافت بهتر انجام می شود و بازده کار افزایش می یابد. در این دستگاه ها از تکنولوژی نانو بخار استفاده می شود؛ تکنولوژی ای که جدیدترین روش برای نظافت خودرو است و استقبال زیادی از آن شده. در این روش از آب استفاده نمی شود و علاوه بر شستشو با کیفیت بالا، مزایای متعدد دیگری نیز دارد. از این دستگاه ها به خصوص برای عملیات صفرشویی خودرو (داخلی و خارجی) استفاده می شود.

با استفاده از دستگاه های بخار، شما یک ماشین زیبا، تمیز و براق خواهید داشت. بدون اینکه به محیط زیست آسیب برسد. بیشتر فن آوری های قدیمی نظافت خودرو برای تمیز کردن ماشین، به آب و مواد شیمیایی وابسته هستند. برای تمیز کردن با استفاده از فناوری بخار، فقط به دستگاه کارواش بخار و آب نیاز دارید.

حالا می خواهیم نظرات و تجربیات شما را درباره استفاده از فناوری بخار بدانیم. کافیست در بخش نظران همین پست تجربیات خود را بیان کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×