طرح توجیهی کارواش بخار و نانو بخار در ایران

در این مقاله درباره طرح توجیحی کارواش بخار و نانو بخار صحبت خواهیم کرد و به شما عزیزان خواهیم گفت که برای راه اندازی این تجهیزات حرفه ای در محبط خود، چه مواردی را بایستی رعایت کنید. سپاسگزار خواهیم بود که در ادامه با ما همراه باشید.

اماکن سنجی در هر پروژه ای بسیار حائز اهمیت است. مدیران و سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی کسب و کاری دارند، می خواهند اطمینان حاصل کنند که انجام پروژه آن ها میسر بوده و در راستای هدف آن ها است یا خیر. طرح توجیهی راه اندازی کارواش (از نوع بخار) یکی از آن طرح هایی است که نیازمند بررسی دقیق جزئیات و مشاوره با کارشناسان خبره بوده که به عزیزانی که قصد راه اندازی کسب و کار کارواش دارند، کمک شایانی می کند.

همانطور که می دانید، روش نظافت با استفاده از بخار، بهترین و بروزترین روش در نظافت انواع خودروها بوده و جزو روش های شستشو بدون آب محسوب می شود. از این رو مزایای استفاده از این تجهیزات، فراوان است. خوب اولین سوالی که معمولاً مطرح می شود این است که چگونه می توانم کارواش سیار یا ثابت بخار راه اندازی کنم؟

خوب مسلماً جواب این سوال بستگی به عوامل مختلفی دارد. اگر سرمایه کافی، برنامه ریزی جامع و به فکر امکان سنجی برای شروع راه اندازی کارواش نانو بخار هستید و فکر همه چیز را کرده اید، توصیه می کنیم در ابتدا مشاوره های رایگان را از متخصصین این حوزه دریافت کرده و سپس کار را آغاز کنید. چون مهم است قبل از شروع هر کاری، تحقیقاتی گسترده در رابطه با آن انجام دهید. شما عزیزانی که قصد راه اندازی کارواش بخار دارید، بایستی از کسانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند پرس و جو کنید. دیگر موارد مهمی که بایستی در نظر بگیرید عبارتند از: انتخاب محل راه اندازی، تجهیزات موردنیاز، بررسی ارائه انواع خدمات، تعداد نفراتی که قرار است استخدام کنید، بررسی رقبا، حجم کاری روزانه و بسیاری موارد دیگر.

نکته مهم: شرکت فیدار کلین ارائه کننده انواع تجهیزات نظافتی مخصوص کارواش ها در ایران، آمادگی این را دارد که از 0 تا 100 راه اندازی کارواش در خدمات تک تک شما عزیزان باشد. مشاورین ما از زبده ترین کارشناسان محسوب شده و تک تک مراحل تا رسیدن به هدف نهایی در کنار شما عزیزان خواهند بود.

انواع گزارش های اماکن سنجی کارواش

امکان سنجی مکان: این مورد معمول ترین و ضروری ترین مطالعه امکان سنجی است. این مورد شامل بررسی زمین موردنظر، پروانه های ساختمانی، قوانین منطقه بندی، بررسی تاثیرات محیط اطراف، مسائل مربتط با ترافیک، میزان تأثیر کلی بر مشاغل منطقه و فرصت کلی بازار است.

امکان سنجی جامع: یک گزارش امکان سنجی جامع، گزارشی همه جانبه بوده که برخی از منطقی ترین و مهم ترین شرایطی است که قبل از شروع هر پروژه ای باید انجام گیرد. این گزارش شامل اطلاعاتی نظیر تملک زمین و مسائل مربوط ملک و مستغلات، تاثیرات اقتصادی، تاثیرات فرهنگی و موراد دیگر است.

امکان سنجی اقتصادی: امکان سنجی اقتصادی زمانی انجام می گیرد که شخص سرمایه گذار بخواهد بداند آیا میزان سرمایه و بودجه آن برای انجام پروژ] کافیست یا خیر. در این گزارش اطلاعات دقیق و جزئی در مورد بررسی مالی انجام می گیرد.

امکان سنجی بازاریابی: امکان سنجی بازاریابی به معنای تأثیر و نفوذ بازار نظیر میزان جمعیت، بازار هدف، افزایش قدرت برند و … است. قبل از راه اندازی یک پروژه چه در سطح منطقه ای و چه در سطح جهانی، مطالعه بازار ضروری است.

این مطلب را از دست ندهید: راه اندازی کارواش بخار

نکات موردنیاز برای راه اندازی کارواش بخار (ثابت – سیار)

  1. برنامه ریزی جامع و تهیه بیزینس پلن، بررسی میزان بودجه فعلی، دریافت وام، بررسی هزینه های جاری و برنامه ریزی برای آینده
  2. بررسی خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید
  3. بررسی بازگشت سرمایه و سود
  4. محل راه اندازی چند متر مربع است (در کارواش های ثابت)
  5. بررسی متراژ ایستگاه های کارواش برای انجام فرایند نظافت
  6. دریافت مجوزهای لازم برای راه اندازی
  7. استخدام افزاد مناسب برای انجام کارها
  8. تامین برق (حتما توجه داشته باشید که باید برق تک فاز و سه فاز را در کارواش راه اندازی کنید) و نصب تابلو برق
  9. خرید خود دستگاه کارواش بخار که در بازه قیمتی 25/000/000 الی 50/000/000 است. این هزینه به غیر از هزینه های جانبی است.
  10. خرید دستگاه جاروبرقی کارواشی (1، 2 یا 3 موتوره)
  11. بازاریابی و تبلیغات (آنلاین و آفلاین)
  12. بررسی میزان مشتریان روزانه
  13. بازدید دوره ای از تجهیزات و بررسی اینکه آیا به تعمیرات نیاز داریند یا خیر.
  14. خرید تجهیزات و دستگاه های جدید در صورت لزوم

بررسی درامد راه اندازی کارواش نانو بخار

بررسی درآمد راه اندازی کارواش، جزو موارد بسیار ضروریست. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، تحقیق، بررسی و پیش بینی آینده از مهمترین موارد در خرید دستگاه های بخار است. درآمد کارواش ها بستگی به میزان کار و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، متفاوت است. به طور کلی خدمات زیر در کارواش ها ارائه می گردد:

  • روشویی با بخار
  • صفرشویی با بخار
  • موتورشویی حرفه ای
  • شستشوی دستی
  • شستشوی اتوماتیک
  • خدمات زیرشویی اتوموبیل
  • پولیش و واکس ماشین
  • انجام خدمات صافکاری و رنگ کاری خودرو
  • سایر خدمات

نتیجه گیری

در این مقاله درباره امکان سنجی و طرح توجیهی کارواش بخار توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. در ادامه منتظرات نظرات، پیشنهادات، سوالات و انتقادات شما در بخش پایین همین پست هستیم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

7 دیدگاه دربارهٔ «طرح توجیهی کارواش بخار و نانو بخار در ایران;

  1. این مقاله واقعاً یک مقاله با ارائه نکته های ریز است و به کاربران جدید وب که خواهان وبلاگ نویسی هستند کمک می کند.

    پاسخ
  2. سلام و وقت بخیر. چند نکته واقعا جالب در این مقاله نوشتید. دقیقاً همان چیزی را که می خواستم که به من کمک کرد:

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×