کارواش بخار فوری

کارواش بخار فوری یک نوع دستگاه نظافت و شستشو صنعتی است کهبا استفاده از سیستم پاشش بخار، کلیه آلودگی ها، کثیفی‌ها و گرد و غبار سطوح خودرو را به طرز موثری از بین می برد. عملکرد یک دستگاه کارواش بخار بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد.

در ابتدا، آب در بخش تولید بخار، گرم و به صورت بخار آماده می‌شود. سپس بخار آب از طریق لوله‌ها و نازل‌ها به سطوح مختلف پاشش می شود. با تماس با بخار بر روی سطوح، بخار آب منجمد و کثیفی‌ها و آلودگی‌ها را به خود می‌چسباند. سپس با استفاده از یک پارچه یا اسفنج، می توان به راحتی آلودگی ها را از سطح نظافت کنیم.

 

مزایای استفاده از کارواش بخار فوری چیست؟

استفاده از دستگاه های کارواش بخار فوری مزایایی بسیاری دارد. از جمله، استفاده از بخار آب باعث عدم مصرف بی رویه آب می شود. زیرا بخار آب، قابلیت بازیافت و استفاده مجدد را دارد. علاوه بر این، بخار آب قدرت زیادی دارد و می‌تواند به طور کاملاً موثر، آلودگی‌ها و لکه‌های گریس و چربی، گرد و غبار و سایر ذرات را از سطوح مختلف حذف کند. همچنین، استفاده از کارواش بخار فوری می‌تواند در زمان و انرژی به طرز چشمگیری صرفه جویی کند.

مشاوره و استعلام قیمت کارواش بخار فوری

به منظور دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت انواع کارواش بخار فوری، با کارشناسان فیدار کلین به شماره تلفن های 09124407632 و 02166565907 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×