پمپ کارواش کولر گازی

خرید پمپ کارواش کولر گازی

خرید پمپ کارواش کولر گازی (WIPCOOL). یکی از محصولات ارائه شده توسط شرکت فیدار کلین، دستگاه پمپ کارواش کولر گازی برای تمیز کردن کولر گازی است. پمپ های ارائه شده توسط ما برای شستشوی فلاش و تمیز کردن سیستم تهویه مطبوع هستند. فشار کاری این تجهیزات قابل تنظیم بوده و آنها جمع و جور، حرفه ای، سبک وزن و بی رقیب در عملکرد پمپاژ و فلاشینگ هستند.

هر بهار و پاییز، افراد باید کویل های کولر گازی خود را تمیز کنند. این شامل حذف زباله های افتاده، تمیز کردن گرد و غبار و از بین بردن تجمع گرده است. اگر کویل های AC شما جریان هوای مناسبی نداشته باشند، ممکن است دستگاه آسیب ببیند. با این حال، ممکن است تعجب کنید که آیا شستشوی برقی واحد AC شما ایمن است یا خیر.

یک دستگاه کارواش پاک کن کولر گازی در اندازه ها، فشارها و دبی های مختلف موجود است. هر ترکیب فشار/جریان دارای طراحی برای انجام یک کار تمیز کردن خاص است. اگر یک واشر فشار خیلی کم انتخاب کنید، ساعت‌ها در حال تمیز کردن هستید. انتخاب یکی بیش از حد بزرگ منجر به آسیب دیدن سطوح یا تمیز کردن دوره ای می شود. تمیز کردن تهویه مطبوع با یک پاک کننده فشار تهویه مطبوع خوب  زمانی که کولر گازی شما در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید خراب می شود، تشدید می شود. متأسفانه، بسیاری از خانوارها به دلیل مراقبت و نگهداری ناکافی یا عدم به موقع بودن این مشکل را تجربه می کنند. مانند هر وسیله برقی دیگری، تمیز کردن و سرویس تهویه مطبوع شما برای حفظ عملکرد روان آن ضروری است. این امر به ویژه در مناطقی که هوا برای ماه‌ها گرم است، حائز اهمیت است که به معنای استفاده بیش از حد از سیستم‌های خنک‌کننده در خانه است. پاک کننده فشار کولر گازی  به نظر می‌رسد بسیاری از مردم نمی‌دانند که شستشوی فشاری تنها به فشار مربوط نمی‌شود. میزان فشار و جریان واترجت ها به ترتیب دارای اندازه گیری پوند بر اینچ مربع (PSI) و گالن در دقیقه (GPM) است. وقتی این دو رقم را ضرب می کنید، واحدهای تمیزکننده موثر را به دست می آورید که توانایی تمیز کردن دستگاه (ECU یا CU) را اندازه گیری می کند. بسته به اینکه با چه کسی صحبت می کنید یا چه مطالبی را می خوانید، الزامات تمیز کردن برای یک سطح خاص ممکن است در ECO یا گاهی اوقات فقط PSI مشخص شود. به طور کلی، هرچه جریان (GPM) با توجه به فشار نامی (PSI) بیشتر باشد، بهتر است.

نحوه تمیز کردن کویل های دستگاه های تهویه مطبوع با پمپ کارواش کولر گازی

اگر کویل های کولر گازی تمیز نشوند، کثیفی و کثیفی ایجاد می شود و باعث می شود سیستم سخت تر کار کند. نه تنها این، بلکه کویل های کثیف کولر گازی هزینه های عملیاتی سیستم شما را افزایش می دهد و خنک کننده را کاهش می دهد.

کویل های کثیف نیز عمر تجهیزات شما را کوتاه می کند و از انتقال حرارت مناسب جلوگیری می کند و نیاز به استفاده از الکتریسیته اضافی برای کارکردن سیستم دارد. کپک و سایر آلاینده ها می توانند از طریق اپراتورهای کثیف پخش شوند و در نتیجه کیفیت هوای داخلی پایین و احتمال مشکلات تنفسی ایجاد شود.

یک سیستم تمیز بیشتر دوام می آورد، با حداکثر کارایی کار می کند و در هزینه تعمیرات پرهزینه صرفه جویی می کند. شستن اواپراتور و کویل های تهویه مطبوع می تواند کارایی سیستم خنک کننده شما را تا 16 درصد افزایش دهد.

اگر پره های آلومینیومی که وظیفه تبادل حرارت را بر عهده دارند، خمیده شوند، به طور غیر قابل برگشتی آسیب می بینند. به گفته کارشناسان، موثرترین تکنیک برای پاکسازی کامل آلودگی از کویل ها، استفاده از آب سرد پرفشار است. خاک توسط آب تحت فشار از سیم پیچ ها خارج می شود، اما فشار بیش از حد ممکن است باله های شکننده سیم پیچ را خم کند. اگر از گرما و بخار برای تمیز کردن کویل ها استفاده نکنید کمک می کند زیرا فشار زیادی در کویل ها ایجاد می کند و به آنها آسیب می رساند.

یک پاک کننده کویل با یک نازل فن کم فشار، زباله ها را از کویل ها تمیز می کند و در عین حال فشار را زیر 140 psi حفظ می کند تا از آسیب رساندن به کویل ها جلوگیری کند.

افزودن مواد شوینده کف‌دار غیرسمی و زیست تخریب‌پذیر به پاک‌کننده، کثیفی‌ها و کثیفی‌های سرسخت را از کویل‌ها از بین می‌برد. با اسپری کردن یک مهارکننده قالب گیری روی کویل ها پس از تمیز کردن، از کپک، کپک و سایر آلاینده ها جلوگیری می شود. برای حداقل سه ماه، افزودن قرص های بیوساید به ظرف تخلیه از رشد لجن و سایر باکتری ها جلوگیری می کند.

مشاهده لیست انواع انواع کارواش صنعتی

درخواست مشاوره رایگان خرید پمپ کارواش کولر گازی

شما بزرگواران می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع پمپ کارواش و انواع خرید پمپ کارواش کولر گازی با کارشناسان شرکت فیدار کلین به شماره های 02166565907 و 09216376463 تماس بگیرید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×