پمپ کارواش پیستونی

خرید پمپ پیستونی

خرید و استعلام قیمت پمپ کارواش پیستونی کوچک و بزرگ (Piston car wash pump). پمپ های پیستونی می توانند برای جابجایی مایعات یا گازهای فشرده استفاده شوند و همچنین می توانند محیط های چسبناک و محیط های حاوی ذرات جامد را پمپاژ کنند. پمپ های پیستونی برای هیدرولیک آب و روغن، تجهیزات پردازش صنعتی، تمیز کردن فشار بالا و پمپاژ مایعات استفاده می شود.

مشاهده لیست انواع انواع کارواش صنعتی

شما بزرگواران می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع پمپ کارواش و انواع پمپ پیستونی با کارشناسان شرکت فیدار کلین به شماره های 02166565907 و 09216376463 تماس بگیرید.

طرز کار و مشخصات دستگاه پمپ کارواش پیستونی

دستگاه های پمپ‌ کارواش پیستونی عموماً برای ایجاد فشار بالا در سیستم‌های شستشوی فشار قوی با آب استفاده می‌گردند. بدین صورت که پمپ ها از طریق حرکت پیستون در داخل یک استوانه، آب را فشرده و از طریق خروجی پمپ به سمت نازل ارسال می‌کنند.

پمپ‌ های پیستونی معمولاً از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند و پایداری بسیار خوبی در برابر ضربات ناگهانی دارند. این تجهیزات به منظور شستشوی خودروها و وسایل نقلیه سنگین، ساختمان‌ها و سایر نیازهای صنعتی مناسب هستند.

پمپ‌های کارواش پیستونی معمولاً با مشخصات فنی مختلفی مانند فشار، دبی، توان موتور و قطر پیستون در بازار موجود هستند. قبل از خرید پمپ کارواش پیستونی، مهم است مشخص کنید که نیازهای شما چیست و از نظر عملکرد و قابلیت‌های مورد انتظارتان با پمپ انتخابی همخوانی دارد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×