پمپ کارواش مرغداری

خرید پمپ کارواش مرغداری

پمپ کارواش مرغداری (Pressure Washer for Poultry). با استفاده از دستگاه های پمپ کارواش حرفه ای فیدار کلین می توانید برای محیط های مرغداری هم استفاده نمایید. مدل هایی با فشار فوق العاده بالا تا 5000 PSI وجود دارد که می تواند کلیه سطوح را نظافت کن. این کنترل به شما امکان می دهد فشاری را که می خواهید با آن کار کنید، بسته به چیزی که تمیز می کنید، اندازه گیری کنید. دستگاه های واترجت صنعتی، کاربردهای فوق العاده ای در کشاورزی دارند. به طور خاص، عملیات دام می تواند از آنها برای کمک به حفظ امنیت حیوانات، کارکنان و عموم استفاده کند. در اینجا نحوه کمک دستگاه های پمپ کارواش به دامداران آورده شده است.

مشاهده لیست انواع کارواش صنعتی

فیدار کلین انواع مختلفی از دستگاه های شستشوی فشار قوی آب برای مرغداری ها دارد که با پاک کننده ها و شوینده های مختلف سازگار است. می توانید از آنها برای بازسازی کامل وضعیت سطوح بدون ایجاد آسیب استفاده کنید. منبع تغذیه گزینه های تک فاز و 3 فاز شما را وادار می کند پمپ کارواشی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. آنها همراه با یک دفترچه راهنما هستند تا شما را در نصب، استفاده و نکاتی برای حفظ سلامت دستگاه شما راهنمایی کنند. ساختار مستحکم آنها باعث می شود تا با اکثر شرایط، از برف گرفته تا خورشید، سازگار باشند. بدنه پلاستیکی ضد زنگ و سخت برای کنترل ضربه و مقاومت در برابر زنگ زدگی برای محافظت از موتور ایده آل است.

پمپ کارواش های مرغداری حیوانات را سالم نگه می دارد

چه گاو، مرغ، بوقلمون یا هر حیوان دیگری پرورش می دهید، بهداشت انبار از اهمیت بالایی برخوردار است. فقدان نظافت و ضدعفونی کافی می تواند منجر به شیوع بیماری در بین حیوانات، انتشار عوامل بیماری زا به افراد و آلوده کردن زنجیره غذایی شود.

دستگاه های پمپ کارواش، محیط مرغداری را ضد عفونی می کنند

استفاده از واترجت برقی یک روش کارآمد برای ضدعفونی کردن مرغداری های است. تولیدکنندگان گوشت، بیشترین سود را از کارواش ها هنگام از شیر گرفتن می برند. خروس و خوکچه ها حدود سه هفته در غرفه ها زندگی می کنند. پس از این مدت، قلم ها به هم ریخته و معمولاً پر از کود هستند.

یک دستگاه شستشوی فشار قوی آب گرم با حداقل 3000 psi، محیط را کاملا تمیز و ضدعفونی می کند. شوینده های زیست تخریب پذیر و غیر سمی مانند Vital Oxide kdc نیز 99.999 درصد از باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها را از بین می برند و نورویروس ها را به طور کامل از بین می برند. اتصالات کارواش به شما امکان می دهد مواد شوینده را مستقیماً از طریق شلنگ تغذیه کنید.

بهبود کارایی با دستگاه های پمپ کارواش مرغداری

اپراتورهای دام باید اطمینان حاصل کنند که کامیون هایی که برای حمل حیوانات استفاده می کنند نیز به طور منظم قبل و بعد از هر رفت و آمد، تمیز و ضد عفونی شوند. در نتیجه، یک محل شستشو، سرمایه گذاری خوبی برای تاسیسات تولید انبوه است. نصب سفارشی به شما این امکان را می دهد که چندین کامیون را به طور همزمان بشویید و کارایی کلی عملیات خود را بهبود بخشد. همچنین می توان محل های شستشو را با سیستم های بازیافت آب برای کاهش هزینه ها و ضایعات نصب کرد.

نظافت نماهای بیرونی با دستگاه های پمپ کارواش صنعتی

علاوه بر نظافت pensها، کامیون ها و تجهیزات، دستگاه های شستشوی فشار قوی آب می توانند توسط اپراتورهای دام برای نظافت نماهای بیرونی ادارات، انبارها، نرده ها و سوله ها مورد استفاده قرار بگیرند. تمیز نگه داشتن این سازه ها پوسیدگی را کاهش می دهد، ظاهر آنها را بهبود می بخشد و طول عمر آنها را افزایش می دهد.

دستگاه های واترجت بنزینی برای مزارع دام بسیار مناسب هستند. زیرا به اپراتورها اجازه می‌دهند کارگاه‌های دورافتاده را در خارج از منزل که پریزهای برق معمولاً در دسترس نیستند، تمیز کنند.

شما بزرگواران می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع پمپ کارواش مرغداری با کارشناسان شرکت فیدار کلین به شماره های 02166565907 و 09216376463 تماس بگیرید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×