هزینه کارواش بخار سیار

هزینه کارواش بخار سیار

هزینه کارواش بخار سیار و ثابت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ در این صفحه قصد داریم درباره این موضوع بسیار مهم صحبت کنیم و مطالبی را به شما عزیزان در این باره بیان کنیم. پس با ما تا انتهای این مطلب جذاب همراه باشید.

خودروها می‌توانند به سرعت کثیف شوند و بر خلاف خانه‌های ما، وقتی صحبت از تمیز کردن منظم به میان می‌آید، بسیاری از مواقع نادیده گرفته می‌شوند. خوشبختانه، شگفتی های دنیای مدرن یک بار دیگر ما را با نوع جدیدی از قدرت بخار نجات می دهند: این دستگاه کارواش بخار نام دارد. در واقع، بیش از یک دهه است که دستگاه های شستشوی با بخار توسط رانندگان و علاقه مندان به دیتیلینگ و حرفه ای ها به کار گرفته می شوند. کمک به آنها برای دستیابی به سطحی از تمیز کردن و جزئیات که زمانی برای افراد عادی غیرقابل دستیابی بود و برای حرفه ای ها بسیار پر زحمت بود.

عوامل موثر در هزینه کارواش بخار سیار و ثابت

متداول ترین سوالی که از ما پرسیده می شود این است که “هزینه کارواش بخار خودرو چقدر است؟” مصرف کنندگان نگران این هستند که یک سرویس تمیز کردن کامل برای آنها هزینه بسیار  زیادی داشته باشد. اما این مورد درست نیست.

بر اساس تحقیقاتی که در ایران انجام شده است، هزینه خدمات شستشو خودرو با بخار از 130,000 تومان شروع می شود و معمولاً تا 1,000,000 تومان است (اتلبته این قیمت ). با این حال، بسته به خدماتی که درخواست می‌کنید (صفرشویی داخل خودرو، روشویی و موتور شویی با بخار، پولیش، نوع خودرو، نوع و استفاده از مواد شوینده، سرویس های جانبی درخواستی و …) متفاوت است. به علاوه هزینه کارواش بخار نیز می تواند تحت تأثیر اندازه و مکان وسیله نقلیه باشد.

نکات مهم در انتخاب خدمات کارواش بخار

اکنون که کمی در مورد اینکه صفرشویی خودرو شامل چه مواردی می‌شود و هزینه خدمات آن می‌دانید، بیایید در مورد راه‌های انتخاب سرویس دیتیلینگ مناسب برای وسیله نقلیه صحبت کنیم.

  1. بایستی خدمات ثابت و سیار در سرتاسر منطقه موردنظر داشته باشد
  2. تمرکز بر کیفیت به جای کیفیت
  3. عدم استفاده از مواد شوینده خشن و شیمیایی مضر و خطرناک
  4. شستشوی متناسب و سازگار با محیط زیست
  5. سوابق فوق العاده در انجام امور نظافتی

برای مراقبت بهتر از وسیله نقلیه خود، باید به دنبال تیم نظافت خودرو باشید که از محصولات طبیعی و ایمن برای شستشو و واکس زدن خودروی شما استفاده می کند. همچنین می‌خواهید تیم‌هایی را جستجو کنید که:

به یاد داشته باشید: هزینه ممکن است عامل مهمی برای در نظر گرفتن باشد، اما تنها عاملی نیست که باید در نظر گرفته شود. شما می خواهید با یک تیم صفرشویی کار کنید که می توانید برای مراقبت صحیح از وسیله نقلیه خود به آن اعتماد کنید. حتی اگر این به معنای پرداخت کمی بیشتر برای شستشوی ماشین شما باشد.

در این مطلب درباره هزینه کارواش بخار و عوامل موثر بر قیمت نهایی آن صحبت کردیم. اگر درباره این موضوع سوالی داشتید، با ما در تماس باشید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×