صفرشویی بدنه خودرو

خرید تجهیزات صفرشویی بدنه خودرو

صفرشویی بدنه خودرو، با استفاده از دستگاه های کارواش بخار و نانو بخار و همچنین انواع مواد شوینده شستشوی بدنه انجام می گیرد. تمیز کردن کارآمد خودرو باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می گردد. استفاده صحیح و درست از تجهیزاتی نظیر دستگاه های کارواش بخار و مواد شوینده مخصوص صفرشویی، علاوه بر تمیزی و درخشندگی خودرو، باعث افزایش طول عمر بدنه خودرو می گردد. اگر از این تجهیزات به شکل صحیح استفاده نکنید، فرآیند نظافت را طولانی تر و خطر خراشیدگی سطوح بدنه، لکه‌دار شدن سطح و آسیب‌پذیر کردن بدنه در برابر زنگ‌زدگی را خواهید داشت. به طور معمول وسایل نقلیه در یک فرآیند دو مرحله ای رنگ می شوند که پوششی شفاف ایجاد کنند. اگرچه پوشش شفاف از رنگ محافظت و تقویت می کند، اما به سایش و مواد شیمیایی حساس است. اگر از بین برود، رنگ زیر آن به سرعت خراب می گردد.

صفرشویی بدنه خودرو با استفاده از فرآیند بخار

استفاده از فرآیند خودرو یک روش کارآمد و بی خطر برای محیط زیست بوده و به راحتی تمامی آلودگی ها را از بین برده و سطوح خودرو را ضد عفونی می کند. علاوه بر این، استفاده از Steam یا بخار روشی است که از مقدار آب بسیار کمی استفاده می کند و هیچ گونه باقیمانده ای که ممکن است به رنگ خودرو و محیط زیست شما آسیب برساند، باقی نمی گذارد. بله، چنین روشی وجود دارد که با استفاده از دستگاه های کارواش بخار انجام می گیرد.

مراحل صفرشویی بدنه ماشین با بخار

قبل از استفاده از دستگاه های کارواش بخار و بخارشوی های صنعتی برای شستشوی خودرو، بایستی نکات زیر را دقت فرمایید:

  1. همیشه قبل از تمیز کردن با بخار دستکش های مخصوص را بپوشید تا از دستان خود در برابر گرمای سوزاننده بخارشوی محافظت کنید.
  2. همیشه نازل بخارشوی را به اندازه کمی دورتر از ناحیه ای که قرار است تمیز کنید، قرار دهید.
  3. بیش از چند ثانیه از بخار استفاده نکنید. این برای شُل کردن کثیفی ها است تا به راحتی بعدا پاک شوند.
  4. بخارشوی را روی دمای خیلی داغ قرار ندهید.
  5. مطمئن شوید که هر چیزی که نیاز دارید در دسترس شما است تا در زمان نظافت صرفه جویی کنید.
  6. همیشه ماشین خود را از بالا به پایین تمیز کنید: سقف، کاپوت جلو، شیشه های جانبی، کناره ها و لاستیک ها.

صفرشویی بدنه خودرو با استفاده مواد شوینده نانو کارواش

استفاده از مواد شوینده نانو کارواش، روشی دیگر در شستشو و صفرشویی بدنه خودرو است و شرکت سازنده، انواع گوناگونی از این مواد شوینده را تولید و روانه بازارهای جهانی می کنند. هدف مواد نانو کارواش مخصوص صفرشویی بدنه خودرو، شسشتوی کاملاً حرفه ای بدون استفاده از آب است. مواد شوینده شامل: مایع پخش کننده نانو ذرات، اتر اکتیل فنل پلی اکسی اتیلن، دودسیل دی متیل آمونیوم اکسید، امولسیون سیلان کتون، گلیسیرین، آب اسید بوریک و آب مقطر است. مایع پراکندگی ذرات نانو، مایع پراکندگی SiO2 با درجه نانو پایه آب، مایع پراکندگی با درجه نانو Al2O3 مبتنی بر آب یا مایع پراکندگی با درجه نانو ZrO2 مبتنی بر آب است. ماده پاک کننده فرمول علمی دارد. هنگامی که اجزاء با نسبت خاصی مخلوط شوند، اهداف ضد عفونی، پرداخت، و محافظت از رنگ بر روی سطوح خودرو قابل تحقق است. با معرفی نانو ذرات می توان ظرفیت پاکسازی در برابر کثیفی های سرسخت را افزایش داد. همچنین، اشعه ماوراء بنفش می تواند جذب شود، به طوری که لایه رنگ می تواند در برابر آن محافظت شود. با استفاده از مواد شوینه نانو می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد.

برای خرید انواع شوینده های کارواشی، بر روی مواد نانو کارواش کلیک کنید.

مشاوره خرید تجهیزات صفرشویی بدنه خودرو

شما عزیزان می توانید از طریق شماره های 02166565907 و 09216376463، درباره خرید انواع تجهیزات صفرشویی بدنه خودرو، از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×