روغن کارواش صنعتی

روغن کارواش صنعتی
روغن کارواش صنعتی

تعویض روغن کارواش صنعتی، یکی از موارد بسیار مهم و ضروری در دستگاه های شستشوی فشار قوی آب است. تعویض روغن در دستگاه های پمپ کارواش صنعتی باید هر 3 تا 5 ماه یکبار انجام شود تا پمپ به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی کار کند. پمپ، قلب دستگاه کارواش است. هدف از وجود پمپ، تولید فشار آب است که شما را قادر می سازد فرایند نظافت و شستشو را به راحتی انجام دهید.

فواید تعویض روغن کارواش صنعتی

تعویض منظم روغن دستگاه کارواش فواید زیادی دارد و مهم ترین مزیت آن این است که باعث می شود طول عمر آن افزایش پیدا کرده و کارایی آن در هر بار استفاده، بدون مشکل باشد. وقتی از پمپ های خود خود مراقبت می کنید، بیشترین بهره را از دستگاه خواهید برد و هزینه تعمیر و نگه داری آن فوق العاده کاهش پیدا خواهد کرد.

شرکت فیدار کلین، تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در خصوص نحوه استفاده و تعویض روغن کارواش صنعتی را به شما عزیزان خواهد گفت.

بیشتر پمپ های فشار قوی آب، از روغن های غیر شوینده 30W استفاده می کنند. به این دلیل که بیشتر این تجهیزات، از splash lubrication استفاده می کنند. فرآیندی که شامل چرخاندن “دیپرها” است که روغن را به داخل پیستون ها و سیلندرها پاشش می کند. استفاده از روغن غیر شوینده بسیار مهم است، زیرا استفاده از روغن با پاک کننده (شوینده) هنگام هم زدن، کف می کند. حتماً حتماً راهنمای دستگاه خود را مطالعه کنید تا مطمئن شوید از روغن مناسب استفاده می کنید.

راه های گوناگونی به منظور حذف روغن در حین تعویض آن پمپ وجود دارد که در ادامه با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است. روش اصلی صرف نظر از نحوه استخراج روغن یکسان است.

دستگاه  کارواش صنعتی را برای چند دقیقه روشن کنید یا در زمانیکه کارتان با دستگاه تمام شد، تعویض روغن را انجام دهید. دلیل آن این است که روغن گرم، آلودگی را بهتر به دام می انداخته و بسیار سریعتر از روغن سرد جریان می یابد.

یک نکته احتیاط: ممکن است پمپ دستگاه هنگام دست زدن داغ باشد، بنابراین هنگام کشیدن دوشاخه، حتماً حتماً احتیاط کنید.

روغن را از پمپ با یکی از سه روش استخراج کنید:

  1. با استفاده از دریچه موجود بر روی دستگاه، تخلیه روغن آن را از ته ظرف روغن تخلیه کنید
  2. با استفاده از suction gun آن را بیرون بکشید
  3. آن را با استفاده از پمپ مکش دستی یا الکتریکی بیرون بکشید

روغن مصرف شده را در ظرفی قرار دهید تا بتوان آن را به یک مرکز بازیافت برای تمیز کردن و استفاده مجدد برد. روغن موتور استفاده شده هرگز فرسوده نمی شود، پس چرا آن را بیرون بیندازید؟
دریچه تخلیه را محکم کنید. اکنون می توان پمپ را با استفاده از دهانه پر کننده روغن پر کرد. درپوش روغن را محکم کنید و کارتان تمام شد!

تخلیه روغن از روش دریچه تخلیه در پایین دستگاه کارواش، یک راه سریع و مطمئن برای تعویض روغن پمپ است. استفاده از یک قیف موقت یا لوله پلاستیکی با قطر بزرگ می تواند به شما کمک کند روغن را در ظرف مناسب بدون ریزش پر کنید.

مشاوره خرید تعویض روغن کارواش صنعتی

اگر قصد خرید و مشاوره تعویض کارواش صنعتی را دراید، با کارشناسان فیدار کلین تماس بگیرید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×