اصولی ترین و صحیح ترین روش موتور شویی خودرو

در این مقاله قصد داریم درباره اصولی ترین و صحیح ترین روش موتور شویی خودرو خدمت شما عزیزان توضیحاتی ارائه کنیم. پس حتماً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. چون که قرار است اطلاعات مفیدی در این زمینه دریافت کنید.

معرفی روش موتور شویی صحیح

شستشوی موتور خودرو برای افزایش و بهبود  عملکرد آن، امری ضروری و مهم است. یکی از سوالات مهمی که بسیاری مشتریان از ما می پرسند این است که آیا نظافت موتور خودرو، به اجزای آن آسیبی وارد نمی کند؟ خوب بله اگر شستشوی موتور به دقت انجام نگردد، حتماً به موتور و اجزای داخلی آن آسیب جدی وارد می نماید. ولی اگر از روش های صحیحی برای موتور شویی استفاده کنید، هیچ مشکلی برای این بخش حیاتی خودروی شما پیش نمی آید. یکی از بهترین روش های شتششوی موتور اتومبیل، شستشو بدون استفاده از آب و با استفاده از تکنولوژی فوق العاده نانو است.

این مطلب را از دست ندهید: خرید مواد موتور شویی

شما عزیزان می توانید با استفاده از مواد شوینده نانو بدون دخالت دست، موتور خودروتان را بدون هیچ مشکلی تمیز کنید.

قوانین و مقررات زیادی در مورد تمیز کردن موتورها در بسیاری از نقاط جهان وجود دارد. در این مقاله تمرکز ما بر این است که موتور شما را بدون آسیب رساندن به محیط زیست با از بین بردن تخلیه روغن و سایر مواد شیمیایی در تخلیه، نو کنیم.

تمیز کردن موتور خودرو اجزای آن، می تواند تفاوت فوق العاده ای در ظاهر و عملکرد موتور ماشین شما ایجاد کند. تمیز کردن منظم بخش محفظه موتور نیز تشخیص هرگونه نشتی موتور را آسان کند و شما سریع تر متوجه این موضوع بشوید. مهم است که از تمیز کردن موتور آگاه باشید تا از آسیب دیدن آن در اثر آب یا خوردگی ناشی از مواد شیمیایی مضر و خطرناک جلوگیری کنید. موتور خودروهای مدرن، دارای مدیریت الکتریکی واحد کنترل الکترونیکی گران قیمت هستند و توسط سیستم‌های سیمی هدایت می‌شوند که در صورت ورود آب از طریق تمیز کردن آب با فشار بالا، می‌تواند آسیب جدی به این بخش های حساس وارد نماید و هزینه های سرسام آوری برای شما ایجاد کند.

ما نکات مهم بسیاری را از نمایندگان تجاری خود در سرتاسر دنیا دریافت کرده ایم که اطلاعات مفیدی در خصوص روش موتور شویی صحیح ارائه می دهند. در نهایت به این نتیجه رسیدم که استفاده از فناوری نانو می تواند بهترین روش برای شستشو و نظافت موتور خودرو باشد.

مراحل روش موتور شویی با استفاده از مواد شوینده نانو کارواش

  1. قبل از تمیز کردن موتور، مطمئن شوید که موتور خنک یا گرم است. ما روی موتور آب نمی پاشیم، اما اگر موتور داغ است، می توانیم به قطعاتی نزدیک شویم که می توانند شما را بسوزانند.
  2. در مرحله بعد، برای ایمنی کامل، کابل منفی باتری را جدا تا در صورت برخورد شی با دست یا تکه پارچه، از اتصال کوتاه جلوگیری گردد.
  3. با استفاده از برس، هوای فشرده یا جاروبرقی، هر گونه زباله شل را از محفظه موتور جدا کنید.
  4. فقط قسمت بیرونی موتور مانند پوشش های پلاستیکی، لوله کشی، شیلنگ ها، فلزات و سیم های محافظ را تمیز کنید. بر خلاف اسپری کردن با مواد شوینده خطرناک قدیمی و دمیدن با آب؛ مواد کارواش بدون آب را می توان به صورت کنترل شده، موثر و با تاثیر زیاد بر روی همه این سطوح استفاده کرد، اما برای چربی ها و کثیفی های سنگین، پاک کننده یونیورسال مارانلو (Maranello) به خوبی روی تمام سطوح سرسخت کار می کند تا به راحتی آنها را از تمام قسمت های موتور پاک کند. عناصر پلاستیکی مانند روکش موتور، کلاهک توزیع کننده با شیلنگ های لاستیکی، فلز و غیره پس از پرداخت دقیق با مواد نانو ماارنلو، عالی به نظر می رسند. به سادگی اسپری کنید و پاک کنید.
  5. از مواد شوینده حاوی حلال استفاده نکنید. حلال ها می توانند به قطعات لاستیکی و موتور خودروی شما آسیب برسانند.
  6. محصولات تمیزکننده کارواش مارانلو را روی موتور خودرو و سایر اجزای کثیف بمالید. اگر ناحیه بسیار چرب و چرب است، اجازه دهید 1 تا 2 دقیقه در مواد خیس بخورد و سپس از پارچه های میکروفایبر برای پاک کردن و جلا دادن کثیفی های چسبیده و کثیفی استفاده کنید.

نتیجه گیری

دز این مقاله درباره روش موتور شویی صحیح خودرو به شما عزیزان اطلاعاتی ارائه کردیم. در انتها اگر در این زمینه سوال یا نظری دارید، خوشحال می شویم که در بخش دیدگاه های این پست از آن آگاه شویم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×