تجهیزات صفرشویی خودرو

خرید تجهیزات صفرشویی خودرو

تجهیزات صفرشویی خودرو، به انواع گوناگونی دسته بندی می شوند که عباتند از: دستگاه های شستشو با بخار، بخارشوی صنعتی، دستگاه های جاروبرقی کارواشی، انواع مواد شوینده نانو کارواش و بسیاری از کیت های لوازم جانبی. ما در شرکت فیدار کلین، طیف بسیار وسیعی از انواع تجهیزات صفرشویی خودرو را به شما عزیزان ارائه می کنیم.

آیا می دانستید کثیفی بیش از حد می تواند به داخل خودرو شما عزیزان آسیب برساند؟ بنابراین، نگهداری از ماشین شما در واقع چیزی بیشتر از یک کارواش هفتگی و تعویض روغن دارد. علاوه بر جلوگیری از آسیب، احتمالاً می خواهید اتومبیل شما ظاهر جدید و براق خود را برای تمام طول عمر خود حفظ کند. خوشبختانه، بسیاری از محصولات تمیز کننده و شستشو دهنده خودرو می توانند به شما کمک کنند تا بهترین فضای داخلی خودرو را حفظ کنید.

تمیز کننده های مخصوص صفرشویی خودرو

اگر می‌خواهید به تمیزترین فضای داخلی خودرو برسید، باید روی پاک‌کننده‌ها و ابزارهای باکیفیت خودرو سرمایه‌گذاری کنید. مواد شیمیایی تمیز کننده داخل خودرو از پاک کننده ها و محافظ های وینیل و پلاستیک، پاک کننده ها و نرم کننده های چرم، پاک کننده ها و محافظ اثاثه داخلی و پاک کننده های شیشه تشکیل شده است. برخی از محصولات داخلی دارای رتبه برتر مورد استفاده در شیکاگو اتو پرو را بررسی کنید.

تمیزکننده های داخل خودرو باید قابل حمل و تمیز باشند تا بهترین کارایی را در نظافت داخلی داشته باشید. برای از بین بردن هر گونه لکه تصادفی و برای تعمیر و نگهداری منظم، نگهداری آنها در ماشین شما می تواند عالی باشد!

برای خرید انواع دستگاه های کارواش بخار، بر روی کارواش نانو بخار کلیک کنید.

برای خرید انواع شوینده های کارواشی، بر روی مواد نانو کارواش کلیک کنید.

Read more at: https://fidarclean.ir/?page_id=3456&elementor-preview=3456&ver=1657887236

طبقه بندی تمیز کننده های داخلی خودرو

دو روش برای طبقه بندی پاک کننده های داخل خودرو وجود دارد. یکی با توجه به قطعات داخلی خودرو و دیگری بر اساس نوع محصول. شما باید همه این انواع را بشناسید تا محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. در زیر پاک کننده های مختلف خودروی داخلی آورده شده است تا به شما در دستیابی به بهترین فضای داخلی خودرو کمک کند.

پاک کننده های همه منظوره

همانطور که از نام این محصولات مشخص است، به شما این امکان را می دهند که از آن در سطوح داخلی خودرو مانند پلاستیک، وینیل یا چرم استفاده کنید. به دلیل چندمنظوره بودن آن، می توانید با خرید این نوع محصول صرفه جویی زیادی کنید. همچنین برای نگهداری در ماشین خود برای مواقع اضطراری عالی است.

دستگاه های مخصوص توشویی با قابلیت مکندگی

این تجهیزات قادرند مواد شوینده را بر روی سطوح اسپری و همزمان با استفاده از قابلیت مکندگی جمع آوری کنند. یکی از بهترین محصولات در این زمینه که توسط شرکت ارائه می گردد، دستگاه توشویی خودرو مدل PUZZI 10/1 و 10/2 برند کارچر (Kaercher) آلمان است.

مواد شوینده مخصوص سطوح چرم

چرم یک ماده نسبتاً حساس است. از این رو نیاز به مراقبت بیشتری دارد. یک پاک کننده چرم قوی دارای فرمولاسیون منحصر به فرد برای تمیز کردن و حفظ قطعات چرمی ماشین شما با مرطوب نگه داشتن آنها است. اگر از پاک کننده نامناسبی روی قطعات چرمی خود استفاده کنید، ممکن است خشک شده و شروع به ترک خوردن کنند.

مشاوره خرید تجهیزات صفرشویی خودرو

شما عزیزان می توانید از طریق شماره های 02166565907 و 09216376463، درباره خرید تجهیزات صفرشویی خودرو، از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×