اسپری موتور شوی قوی

خرید اسپری موتور شوی قوی نانو

اسپری موتور شوی قوی ارائه شده توسط فیدار کلین، یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین محصولات در میان مصرف کنندگان عزیز به شمار می رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی مواد شوینده نانو کلیک کنید.

ویژگی های اسپری موتور شوی قوی نانو کارواش

اسپری زداینده چربی ماشین و موتور فیدار کلین، باعث می شود علاوه بر اینکه موتور و قطعات داخلی را به راحتی تمیز کنید، عمر و دوام آن را بهبود بخشیده و سطحی پاک و عاری از هرگونه آلودگی داشته باشید. محصولات ارائه شده توسط ما، توسط یک فرمول low-residue water-based با foaming action است که به عمق شکاف های نفوذ می کند تا ریزترین کثیفی ها را از بین ببرید. چربی، روغن، کثیفی، قیر، چسب و موارد دیگر را به راحتی توسط موتور شوی های قوی ما و بدون جدا کردن موتور از محل خود، با سرعت عالی پاک کنید. همچنین از این اسپری می توانید در موتورهای کامیون، تراکتور، لیفتراک، چرخ دنده و زنجیر، ماشین آلات صنعتی، تجهیزات کشاورزی و سایر ابزارهای فلزی استفاده کنید. رعایت دستورالعمل استفاده به منظور تمیزی و ایمنی، بسیار حائز اهمیت است.

مشاوره رایگان خرید اسپری موتور شوی قوی

شما عزیزان می توانید درخواست خود را مبنی بر تهیه و استعلام قیمت اسپری موتور شوی قوی از طریق شماره های 02166565907 و 09216376463 با کارشناسان فیدار کلین، در میان بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×