عملکرد کارواش صنعتی

در این مقاله قصد داریم درباره عملکرد کارواش صنعتی صحبت کنیم. همانطور که مطلع هستید، دستگاه های کارواش صنعتی، یکی از محبوب ترین تجهیزات یا دستگاه ها در انجام فرآیند شستشو و نظافت صنعتی هستند. امیدواریم این مقاله بتواند اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهد و بتوانید از آن بهره کامل را ببرید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه های شستشوی فشار قوی آب، تجهیزاتی مفید و کاربردی هستند که هم در محیط های صنعتی و هم در محیط های خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت فیدار کلین به عنوان نماینده رسمی انواع برندهای معتبر و مشهور دنیا، طیف گسترده ای از دستگاه های واترجت صنعتی را عرضه می کند.

نحوه عملکرد دستگاه کارواش صنعتی

با استفاده از دستگاه های شستشوی فشار قوی آب، قادر خواهید بود انواع و اقسام آلودگی های سخت و چسبنده را از روی سطوح گوناگون به راحتی پاک کنید و سطحی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی تحویل بگیرید. این دستگاه ها به منظور نظافت سطوح و بخش های مختلف، به صورت های گوناگون توسط شرکت هیا سازنده طراحی و تولید می شوند.

دستگاه های کارواش صنعتی، به یک منبع آب (شلنگ یا مخزن) متصل شده و آب از طریق یک پمپ حرفه ای . کاملا باکیفیت عبور کرده تا با فشار از طریق یک لنس (Lance) که رسوبات ناخواسته را از سطح خارج می کند، پاشیده شود. لانس یا نازل دستگاه، حاوی یک محرک بوده که میزان جریان آب را کنترل و قادر می سازد که اپراتور jet را هدایت کند. انواع گوناگونی از واتر جت های صنعتی برای کاربردهای مختلف وجود دارد، به عنوان مثال دستگاه هایی که از توربو لانس استفاده می کنند، یک روش بسیار موثر برای حذف گرافیتی است.

پمپ کارواش صنعتی، یکی از مهم ترین بخش ها در دستگاه های شستشوی فشار قوی آب است که نقش مهمی در بهبود فشار کاری (عملیاتی ) دستگاه و افزایش میزان طول عمر آن دارد.

سیستم به کار رفته در دستگاه های کارواش صنعتی

می توان گفت که اصل کارکرد سیستم دستگاه های high pressure cleaner را در قطعه ای به نام پمپ (pump) نامید. این قطعه بایستی از بهترین و باکیفیت ترین متریال ساخته شود تا در برابر رسوبات وو آلودگی ها مقاوم باشد. پمپ از لنس دستگاه جدا بود و آب از طریق یک سیستم اصلی با خروجی های Lance در نقاط ثابت در امتداد آن به آن تغذیه می شود. این نوع سیستم در بسیاری از محیط های صنعتی مانند صنایع غذایی جزو صنایع حساس بوده و نیازمند است سطح بالایی از بهداشت در این گونه محیط ها رعایت گردد، بسیار حائز اهمیت است.

در دستگاه های کارواش ارائه شده توسط فیدار کلین، از بهترین و باکیفیت پمپ ها در دستگاه ها استفاده شده است. این تضمین می کند که سیستم استفاده یکسان را دریافت می کند و بنابراین کارآمدتر و اقتصادی تر است. برای اطلاع از این نوع سیستم تمیز کننده فشار قوی با ما تماس بگیرید.

شستشو با فشار بالا – اقدامات احتیاطی

اغلب استفاده از مواد شوینده صنعتی، روش صحیحی برای تمیز کردن و نظافت سطوح هستند، به‌ویژه زمانی که آن مواد شوینده صنعتی قوی باشند. اگرچه باید مراقب بود که مواد شوینده صنعتی مورد استفاده، برای تمیز کردن سطوح مناسب و ایمن هستند. مواد شوینده به آلودگی نفوذ کرده و کار را برای برای بلند کردن آن از سطحی که قرار است تمیز شود، راحت می کند. انواع مختلفی از مواد شوینده (قلیایی، اسیدی، بر پایه حلال و غیره) بسته به نوع کثیفی که باید تمیز شود وجود دارد، بنابراین حتماً به درستی انتخاب کنید و دستورالعمل های ایمنی را دنبال کنید. هر ماده شوینده مورد استفاده در فرآیند تمیز کردن سطح در جایی شسته می شود. همیشه بررسی کنید که آب کثیف به کجا تخلیه می شود. در برخی موارد ممکن است نیاز به تصفیه فاضلاب داشته باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم عملکرد کارواش صنعتی را به طور خلاصه و ساده خدمت شما عزیزان بیان کنیم. اگر پرسشی دارید، می توانید در بخش کامنت ها (دیدگاه ها) ار ما بپرسید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×