اسپری موتور شوی فوم

خرید اسپری موتور شوی فوم حرفه ای

خرید اسپری موتور شوی فوم حرفه ای از فیدار کلین. ما در زمینه ارائه و فروش انواع محصولات تخصصی شستشوی موتور خودرو از برترین برندهای داخلی و خارجی دنیا نسبت به سایر رقبا پیشتاز هستیم. شما می توانید در ادامه درباره یکی از محصولات پرکاربرد مخصوص شستشوی حرفه ای موتور یعنی اسپری فوم شستشوی موتور و نحوه استفاده از آن اطلاعات مفیدی دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی مواد شوینده نانو کلیک کنید.

مزایای کلیدی اسپری موتور شوی فوم

 اسپری فوم دریا به طور ویژه برای تمیز کردن رسوبات مضر دریچه ورودی و ناحیه محفظه طراحی شده است.

  1. برای تمیز کردن شیرهای ورودی GDI بسیار مهم است.
  2. نظافت حرفه ای موتور خودروی شما به افزایش کیفیت، کارایی و طول عمر این تجهیز کمک می کند.
  3. سهولت در استفاده به منظور نظافت موتور.
  4. تمیز کردن عمیق: اسپری موتورشوی فوم به خوبی در نفوذ به عمق آلودگی‌ها و
    روغن‌های موتور کمک می‌کند و آنها را از سطح موتور جدا می‌کند.
  5. سهولت در استفاده: برخلاف روش‌های سنتی شستشوی موتور که نیاز به مواد شوینده متفرقه دارند، اسپری موتورشوی فوم به راحتی و با استفاده از اسپری مورد نیاز را بر روی سطح موتور اعمال می‌کنید.
  6. شستشوی منظم با این محصول، برای جلوگیری از خرابی‌ها، کاهش راندمان موتور، تجمع گرد و غبار و آلودگی در سیستم خنک کننده و سایر قطعات موتور جلوگیری کند.

نکات مهم اسپری فوم شستشوی موتور

  1. اسپری قوم مخصوص شستشو و نظافت موتور معمولاً به منظور سرد و خنک بودن موتور استفاده می گردد. این محصول را در مواقعی که موتور گرم است، استفاده نکنید.
  2. قبل از استفاده، دستورالعمل تولید کننده، توصیه ها و محدودیت ها را به دقت مطالعه کنید.
  3. همواره موتور را قبل از استفاده از اسپری موتورشوی فوم خاموش کنید و به خوبی سرد شدن آن را صبر کنید.
  4. اسپری را به طور یکنواخت بر روی سطح موتور اسپری و به مدت مشخصی (معمولاً چند دقیقه) روی موتور باقی بگذارید تا فوم عمل کرده و آلودگی‌ها را در خود حل کند.
  5. با آبکشی دقیق، فوم و آلودگی‌های محلول شده را از سطح موتور شستشو دهید.

مشاوره رایگان خرید اسپری موتور شوی فوم

اسپری موتور شوی فوم ارائه شده توسط ما، ترکیبی از بهترین و باکیفیت ترین مواد و متریال حرفه ای و غیراسیدی است که باعث می شود شما عزیزان با خیال راحت از آن به منظور استفاده در انواع موتورهای بنزینی 2 و 4 زمانه استفاده کنید. مخصوصاً برای موتورهای مدرن GDI مهم است و نواحی حیاتی بالای موتور و قطعات جانبی را که پاک کننده‌های دیگر نمی‌توانند به آنجا نفوذ کنند، نفوذ کرده و تمیز می‌کند. شما عزیزان می توانید اسپری فوم را از طریق بدنه دریچه گاز تزریق سوخت به منظور تمیز کردن رسوبات مضر موتور، از دریچه های ورودی و مناطق محفظه احتراق استفاده کنید. اسپری موتور شوی فوم ارائه شده توسط فیدار کلین، حاوی مواد شوینده مضر یا مواد شیمیایی ساینده نیست که این خود به موتور کمک می کند تا دوام بیشتری داشته باشد!

شما عزیزان می توانید درخواست خود را مبنی بر تهیه و استعلام قیمت اسپری موتور شوی فوم از طریق شماره های 02166565907 و 09216376463 با کارشناسان فیدار کلین، در میان بگذارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×