جاروبرقی صنعتی نساجی

خرید جارو برقی صنعتی نساجی

جاروبرقی صنعتی نساجی (Textile industrial vacuum cleaner) ایرانی و خارجی. جاروبرقی های صنعتی فیدار کلین، تجهیزاتی کاملاً حرفه ای هستند که به منظور تمیز کردن الیاف نساجی و کُرک های نساجی و همچنین برای موادی با رفتار مشابه مانند کرک های پلاستیکی و بقایای فویل طراحی شده اند. جارو برقی های نساجی فیدار کلین برای مصارف مختلف در کارخانه های بافندگی، کارخانه های ریسندگی، شرکت های فرآوری پلاستیک و در صنعت کاغذ و مقوا استفاده می شوند.

صنعت نساجی در طول مراحل مختلف فرآیند تولید خود، نیازهای مختلفی را در بر می گیرد. تمیز کردن ماشین‌ها، مانند کاردرها یا ماشین‌های بافندگی؛ تمیز کردن محیط های کاری، بازیابی روغن ها و امولسیون های مورد استفاده در پردازش چرم در مخازن و… . کسب و کار شما نیازهای زیادی دارد و فیدار کلین به لطف تماس ما با مشتریان، راه حل های آن را دارد. به عنوان مثال، جاروبرقی های صنعتی ایرانی و خارجی ارائه شده توسط شرکت فیدار کلین، به طور خاص برای صنعت نساجی طراحی شده اند و می توانند به سرعت و ایمن ضایعات و ضایعات پارچه، کاغذ و مقوا و سایر مواد سبک یا حجیم معمولی این تولید را بازیابی کنند.

جاروبرقی های صنعتی معمولی مواد مکش را در یک مخزن جمع آوری جدا می کنند، اما مواد را فشرده نمی کنند. جاروبرقی های نساجی شرکت فیدار کلین مواد مکش فیبری را با استفاده از فشار منفی پمپ خلاء فشرده می کنند. بدین ترتیب، حجم واقعی جمع آوری دستگاه چندین برابر افزایش می یابد. در نتیجه ظرف جمع آوری 80 لیتری دستگاه قادر است چند صد لیتر مواد مکش فشرده نشده را به راحتی در خود جای دهد. برای تخلیه، مواد استخراج شده را می توان بدون مشکل خارج و تخلیه کرد. بسته بندی مواد در کیسه های پلاستیکی یک طرفه در دستگاه نیز امکان پذیر است. بنابراین، مواد مکش عملا دفع می شود.

جاروبرقی های نساجی فیدار کلین (FidarClean) ماشین آلات تولیدی شما را تمیز و آماده کار نگه می دارد و با حذف به موقع کُرک ها، کیفیت محصول نهایی شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، خطرات انفجار و آتش سوزی به حداقل می رسد، زیرا انباشته شدن مواد قابل اشتعال و همچنین کرک و الیاف باقی مانده در سیستم های لوله کشی و کابل کشی که خطر انتشار احتمالی شعله را به دنبال دارد، می تواند به موقع حذف شود.

مشاوره خرید جاروبرقی صنعتی نساجی

شما عزیزان می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان خرید و فروش انواع جاروبرقی صنعتی نساجی با کارشناسان فیدار کلین به شماره های 02166565907 و 09216376463 تماس بگیرید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×