کارواش صنعتی چند بار است؟

کارواش صنعتی چند بار است؟ از کجا باید بدانم چه کارواش با چه میزان فشار کاری (bar) برای من مناسب است؟ در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه توضیح داهیم که میزان فشار کاری (bar) دستگاه های کارواش صنعتی چقدر هستند و چه دستگاه هایی برای شما عزیزان مناسب اند. پس مثل همیشه با ما همراه باشید و اگر مقالات قبلی ما را نخواندید، حتماً آن ها را مطالعه کنید. یادتون نره ها!

معمولاً دستگاه های کارواش و پمپ کارواش صنعتی از 100 بار شروع می شود و تا 2000 بار و حتی بیشتر ادامه پیدا می کند.

دستگاه های شستشوی فشار قوی آب که نام دیگر آن ها (کارواش) است، در طیف ها و مدل های متنوعی توسط شرکت های و کمپانی های بزرگ در سرتاسر دنیا طراحی، تولید، ساخته و به بازارهای جهانی ارائه می گردند. با توجه به گستردگی و متنوع بودن مدل ها در این دستگاه ها، بایستی انتخاب صحیح در خرید این دستگاه ها داشته باشیم تا بعدها دچار مشکلات مختلفی نشویم. چرا که اشتباه در خرید این تجهیزات، منجر به مشکلات فراوانی خواهد شد.

شرکت فیدار کلین به عنوان مشاور، مجری، تولیدکننده و وارد کننده انواع دستگاه های کارواش صنعتی و نیمه صنعتی در ایران، طیف وسیعی از دستگاه های واترجت صنعتی را به شما عزیزان ارائه می کند.

حائز اهمیت ترین نکات در زمان خرید یک دستگاه کارواش صنعتی چیست

مهم ترین عوامل و نکاتی که باید هنگام خرید یک دستگاه کارواش بدانید به شرح زیر هستند:

  1. اندازه، ابعاد، نوع موتور و پمپ دستگاه واترجت
  2. میزان نرخ جریان – LPM (لیتر در دقیقه)
  3. میزان فشار کاری یا عملیاتی (PSI یا Bar).

اساساً هرچه دو عدد در رتبه بندی دستگاه واتر جت بیشتر باشد، دستگاه شما قدرتمندتر است. اگر می خواهید از یک اتصال چند نازل استفاده کنید، مهمتر است که پمپی با دبی بالاتر به جای میزان فشار عملیاتی بالاتر انتخاب کنید. برای استفاده از چند نازل، روی مشخصات پمپ با حداقل 13 LPM، استفاده کنید.

حالا که مورد اول که موتور و پمپ دستگاه بود، اوکی شد، دیگه به چه موارد دیگری بایستی توجه کرد؟

فاکتور بعدی ای که باید هنگام خرید دستگاه های فشار قوی آب به آن توجه کنید، میزان LPM است. در مورد اینکه کدام یک را می خواهید بدانید، LPM و bar است. LPM (مخفف کلیه Litre Per Minutes) است و به معنای میزان جریان آب بر حسب لیتر در دقیقه است که دستگاه شما بایستی تولید می کند. با LPM، آب به سطحی که در حال تمیز کردن آن هستید، برخورد می کند. Bar، انرژی است که با آن آب به سطحی که در حال تمیز کردن آن هستید، برخورد می کند. اساساً هرچه دو عدد در رتبه بندی کارواش بیشتر باشد، دستگاه شما قدرتمندتر است. جریان بیشتر گرایش به شستن کثیفی دارد، فشار بیشتر تمایل دارد کثیفی های سخت را از بین ببرد، بنابراین همه چیز به کار در دست انجام، بستگی دارد.

مقایسه میزان توان خروجی دستگاه های واترجت

فقط بررسی عدد LPM و میزان فشار کاری (bar)، روشی سخت برای مقایسه دستگاه ها است. مجموع LPM x در bar را محاسبه و سپس آن را بر 600 تقسیم کنید. این عددی را برای مقایسه ماشین ها به شما می دهد، هر چه این عدد بیشتر باشد، دستگاه قدرتمندتر است.

کارواش صنعتی چند بار مورد احتیاج من است؟

این کاملاً یه عوامل متعددی بستگی دارد که بررسی کلیه این عوامل از حوصله این مقاله خارج است. اگر برای نظافت خودروی شخصی می خواهید، 130 بار در 10 LPM کافی است. اگر تمیز کردن سطح زمین و مسیرها است، 150-200 بار در 14-15 LPM مناسب است. اگر شستشوی تحت فشار حرفه ای یا صنعتی است، دستگاه های آب گرم و آب سرد تا 500 بار خوب است.

در این مقاله سعی بر این داشتیم که به سوال کارواش صنعتی چند بار است، پاسخ دهیم. در بخش نظرات همین مقاله می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. منتظر هستیم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

2 دیدگاه دربارهٔ «کارواش صنعتی چند بار است؟;

  1. سلام وبا تشکراز شرکت فیدار کلین
    مطالب خیلی روشن وواضح بودوبرای خرید کارواش همیشه تو ذهنم میماند
    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×