کارواش صنعتی سیار

خرید کارواش صنعتی سیار

کارواش صنعتی سیار: فیدار کلین به عنوان نماینده فروش انواع برندهای برتر و مشهور در زمینه انواع دستگاه های کارواش صنعتی، طیف وسیعی از این تجهیزات را به شما عزیزان ارائه می کند.

مشاهده لیست انواع محصولات و دستگاه های کارواش 

فیدار کلین انواع دستگاه ها، تجهیزات و لوازم کارواش صنعتی است که می توان از آنها برای شستشوی خودروها، تمیز کردن کامیون/ناوگان و انواع سطوح و تجهیزات استفاده کرد. فشار عملیاتی حداکثر 7300 PSI را می توان برای طیف گسترده ای از کاربردها و مصارف از قبیل: تمیز کردن مسیرها، عرشه ها، منازل، وسایل نقلیه نمایندگی، فروشگاه های سریع، پیاده روها، پارکینگ ها، ماشین آلات، نظافت صنعتی، تجهیزات پردازش مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

ویژگی های کارواش صنعتی سیار

دستگاه های کارواش صنعتی سیار، یک جریان پرفشار آب را به سمت سطح موردنظر هدایت می کنند تا سطح را تمیز، رسوب زدایی، چربی زدایی یا تمیز کنند. کارواش های صنعتی Mobile، ممکن است از آب سرد یا آب گرم به همراه بخار برای انجام عملکرد خود استفاده کنند و جالب است بدانید که آب با اکثر پاک کننده ها، مواد شوینده یا حلال های مختلف قاطی می شود. این تجهیزات برای تمیز کردن سطوح ساخته شده و برای سطوحی نظیر فلز، چوب، بتن، سنگ، پلاستیک، شیشه یا سایر مصالح ساختمانی استفاده می شوند.

دستگاه های واترجت صنعتی (دستگاه های شستشوی فاشر قوی آب) سیار، هم به صورت پمپ یا سیستم کامل موجود است و هم می توان آنها را به صورت بخش به بخش خریداری کرده و از اول ساخت. همچنین می توان تعویض قطعات، تفنگی، لانس، چرخ و مخزن ذخیره آب دستگاه ها را به راحتی انجام داد.  تفنگی یا لنس جریان را از طریق یک نازل و در ناحیه مناسب سطح، هدایت می کند. برخی از دستگاه ها دارای نازل های مقاوم در برابر سایش و انژکتورهای ساینده اختیاری برای ارائه قابلیت سندبلاست مرطوب هستند. فیدار کلین همچنین دستگاه های آبگرم هم را ارائه می کند.

ویدیو دستگاه کارواش صنعتی سیار

مشاوره خرید در خصوص دستگاه های کارواش صنعتی سیار

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های کارواش صنعتی سیار و دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت انواع محصولات، با تلفن های شرکت فیدار کلین 02166565907 و 09216376463 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×