پک صفرشویی خودرو

خرید پک صفرشویی خودرو

پک صفرشویی خودرو، شامل انواع مواد شوینده مخصوص صفرشویی، انواع دستگاه های کارواش نانو بخار، جاروبرقی صنعتی، انواع دستگاه های مخصوص توشویی خودرو با قابلیت مکندگی و انواع و اقسام کیت های مخصوص شستشوی خودرو می باشد. شما عزیزان و بزرگواران می توانید انواع محصولات مخصوص صفرشویی خودرو را به جای اینکه جداگانه خریداری کنید، در قالب پک صفرشویی خودرو و با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید!

خودروها همیشه مهم ترین وسیله در بین افراد را داشته اند و نگهداری از آنها بخش مهمی از مالکیت خودرو است. ما زمان زیادی را در خودروهای خود می گذرانیم، به طور حدودی تقریباً 160 ساعت در سال، اما به دلایلی عجیب بسیاری از تمیز کردن فضای داخلی خودرو غفلت می کنند. برای اطمینان از اینکه وسیله نقلیه شما ارزش خود را حفظ می‌کند و همچنین شما و خانواده‌تان را از میکروب‌ها و ویروس‌ها در امان نگه می‌دارد، فضای داخلی تمیز خودرو ضروری است. تمیز کردن ماشین شما نیز می تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد. برای انجام این امر شما عزیزان به تجهیزات مخصوص این کار احتیاج دارید. بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت فیدار کلین، همه لوازم و تجهیزات ضروری شستشوی ماشین را بسته‌بندی (پک) کرده تا بتوانید یک خرید مقرون به صرفه و کاملاً حرفه ای داشته باشید. به این ترتیب، شما هر وسیله جانبی مورد نیاز خود را برای تمیز کردن کامل در اختیار داشته و می توانید فرآیند صفرشویی خودروی خود را با دقت کامل و بدون کوچکترین مشکلی انجام دهید.

هنگامی که در حال خرید کیت تمیز کردن خودرو هستید، نیازهای خاص خود را در نظر داشته و کیت مراقبت از خودروی مناسب را برای خود خریداری کنید، کیت مراقبت از خودرو که شامل همه چیزهایی است که برای نگهداری ماشین خود در شرایط بکر می خواهید.

برای خرید انواع دستگاه های کارواش بخار، بر روی کارواش نانو بخار کلیک کنید.

برای خرید انواع شوینده های کارواشی، بر روی مواد نانو کارواش کلیک کنید.

Read more at: https://fidarclean.ir/?page_id=3456&elementor-preview=3456&ver=1657887236

نکات کلی تمیز کردن خودرو

درست مانند هر کار ی، تمیز کردن فضای داخلی ماشین شما به چند ابزار ساده و محصولات تمیز کننده نیاز دارد که می توانید به راحتی آن ها از شرکت فیدار کلین تهیه نمایید.

نکات حرفه ای در مورد تمیز نگه داشتن فضای داخلی خودرو:

  • خودروی خود را حداقل هفته ای یکبار یا هر زمان که احساس کردید که آلودگی و میکروب داخل آن وجود دارد جاروبرقی بکشید، این کار باعث می شود کثیفی ها و آلودگی ها از داخل خودرو خارج نشود و آن را برای مدت طولانی تری تمیز نگه دارد!
  • یک حوله میکروفایبر با کیفیت و یک بطری پاک کننده داخلی مورد علاقه خود را در جعبه دستکش یا صندوق عقب خود نگه دارید. این برای تمیز کردن سریع برای نشت نور و کثیفی عالی است!
  • اگر کف پوش دارید، همیشه ایده خوبی است که آن‌ها را با کفپوش‌های پلاستیکی محافظت کنید. کفپوش های پلاستیکی در مقایسه با کفپوش های کارخانه ای بسیار راحت تر تمیز می شوند و جایگزینی آنها بسیار ارزان تر است!
  • جای نگهدارنده لیوان برای نشت نور، کثیفی و آلودگی که در کنسول جمع می گردد، عالی هستند. آنها قابل جابجایی هستند بنابراین به راحتی تمیز و در صورت نیاز تعویض می شوند!
  • نرم کننده های پلاستیکی، وینیل و چرم را به صورت سه ماهه استفاده کنید. این کمک می کند تا پلاستیک، وینیل و چرم شما را مطبوع نگه دارید و از اشعه های UV خشن محافظت کنید و از ترک خوردن و محو شدن آن جلوگیری کنید! شما می توانید از محل های مخصوص صفرشویی خودرو برند فیدار کلین استفاده کنید.
  • استفاده از محافظ پارچه مانند محافظ اسکاچ یا روکش های پارچه ای گزینه های بسیار خوبی برای جلوگیری از لکه شدن عمده و تمیز کردن اثاثه یا فرش شما در طول زمان هستند.
  • نگه داشتن چند دستمال ضد عفونی کننده یا ضدعفونی کننده دست نیز برای ضدعفونی کردن وسیله نقلیه شما در طول هفته بسیار عالی است!
  • از دستمال کاغذی دوری کنید و از حوله های میکروفیبر تمیز استفاده کنید! حوله های کاغذی به مرور زمان باعث ایجاد خراش های کوچک می شوند. حوله های مغازه آبی نیز می توانند ساینده باشند.

برای خرید انواع شوینده های کارواشی، بر روی مواد نانو کارواش کلیک کنید.

مشاوره خرید پک صفرشویی خودرو

شما عزیزان می توانید از طریق شماره های 02166565907 و 09216376463، درباره خرید پک صفرشویی خودرو، از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×