موتور شوی خودرو نانو بدون تریگر

خرید موتور شوی خودرو نانو بدون تریگر

موتور شوی خودرو نانو بدون تریگر به همراه نحوه استفاده و عکس محصول. موتور شوی Nano محصولی موثر، کاربردی و بسیار حرفه ای به منظور حذف و از بین بردن انواع و اقسام لکه ها، کثیفی ها، آلودگی ها، روغن و گریس است. موتور شوی خودرو برند Maranello فیدار کلین، به منظور تمیز کردن، نگهداری و افزایش طول عمر عملکرد موتور خودرو بسیار مفید است. این مورد به خصوص به منظور تمیز کردن عمیق در ناحیه هایی که موتور خودرو توسط آب آسیبی نبیند، فرموله شده است. به علاوه از تجمع رسوبات جلوگیری تا میزان دفعات تمیز کردن در آینده را آسان کند.

ویدیو نحوه استفاده موتور شوی خودرو نانو بدون تریگر

در ادامه ویدیویی در زمینه نحوه استفاده مواد موتور شوی نانو  آماده کرده ایم که پیشنهاد کنیم که حتماً این ویدیو را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی مواد شوینده نانو کلیک کنید.

ترکیبات برخی از مواد موتور شوی خودرو نانو چیست؟

موتور شوی خودرو نانو مخصوص شستشو و نظافت موتور خودرو، یک نوع محصول پاک کننده حرفه ای مبتنی بر آب، غیر اسیدی و کاملاً سازگار با محیط زیست است. از میسل های کلوئیدی نانو بیوتکنولوژی قدرتمند (NBCM) در ساخت آن ساخته شده است. یعنی با استفاده از عصاره های گیاهی طبیعی، مشتقات گیاهی و سورفکتانت های زیست تخریب پذیر. بی بو بوده و برای پوست هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. پاک کننده موتور خودرو فاقد الکل، تقطیرهای نفتی، اسید کلریدریک، اسید سولفوریک، اسید فسفریک، صابون ها، مواد غلیظ کننده شیمیایی، نیترات ها، آنزیم ها، فسفات ها، اسیدهای چرب حیوانی، حلال های سمی هیدروکربنی، سورفکتانت های غیرقابل تجزیه زیستی و مواد تخریب کننده ازن است.

مشاوره رایگان خرید مواد موتور شوی نانو خودرو

شما عزیزان می توانید درخواست خود را مبنی بر تهیه و استعلام قیمت مواد موتور شوی خودرو نانو بدون تریگر از طریق شماره های 02166565907 و 09216376463 با کارشناسان فیدار کلین، در میان بگذارید.

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید TwitterFacebookWhatsappTelegramLinkedInPin It

دیدگاهتان را بنویسید

×

سلام!

ارتباط با بخش پشتیبانی آنلاین فیدار کلین

×